Pesan Rahbar

Home » » Tahayul Wahhabi, Bermimpi Bin Bazz Jadi Imam Sholat Rasulullah Saw

Tahayul Wahhabi, Bermimpi Bin Bazz Jadi Imam Sholat Rasulullah Saw

Written By Unknown on Saturday 16 April 2016 | 19:01:00


Oleh: Gus Anshori Dahlan

Na'udzubillah min Dzaalik! Tahayul Wahhabi Bermimpi Rasulullah Jadi Makmum Sholat Bin Bazz

Kaum Wahhabi gemar menuduh ulama Ahlus Sunnah Wal Jama'ah berhujjah dengan mimpi sedangkan kaum Wahhabi sendiri menjadikan mimpi yang direka-reka mereka sendiri secara palsu sebagai hujjah utama dalam agama Wahhabi.

Tahayul tingkat akut Ulama Wahhabi menjadikan mimpi mereka sebagai Hujjah, seperti tertulis pada screeshot gambar di atas. Berikut ini adalah maksud dari screenshot yang merupakan isi kitab Wahhabi tersebut:

1. Dalam kitab Wahhabi ini berjudul "BIN BAZ" yang mana tokoh Wahhabi bernama Soleh Al Fauzan menyebar luaskan di dalamnya terdapat banyak kisah-kisah mimpi pengikut-pengikut utama Wahhabi yang mereka jadikan Hujjah dalam agama mereka.

2. Antaranya Wahhabi mengaku bermimpi Rasulullah jadi makmum sholat dan tokoh Wahhabi Abdul Aziz Bin Baz jadi Imam sholat fardhu. (Mukasurat 107)

3. Wahhabi mengakui mimpi itu adalah hujjah yang jelas dan yakin bahawa Nabi Muhammad hanya membawa Sunnah tetapi Bin Baz tokoh Wahhabi itu lebih hebat dengan menjadi Imam/Ketua Sunnah. (mukasurat 108)

4. Pada MS 109 Wahhabi mengaku Abdul Aziz Bin Baz tokoh Wahhabi itu memberi fatwa hukum dan Sayidina Umar Bin Khattab ada di sebelah Bin Baz dan mengagguk-anggukkan kepala beliau sebagai tanda mengiyakan fatwa Bin Baz.

5. Jika Syiah pernah menuduh Sayidatuna Aisyah berzina.... Allah tunjukkan syiah yang muta'ah merekalah berzina...

Hasbiyallahu Wani'mal Wakil

(Islam-Institute/Berbagai-Sumber-Lain/ABNS)
Share this post :

Post a Comment

mohon gunakan email

Terkait Berita: