Pesan Rahbar

Home » » Perhatian!! Syiah Mempunyai Kaabah Sendiri Adalah Kedustaan Nashibi (Wahabi)

Perhatian!! Syiah Mempunyai Kaabah Sendiri Adalah Kedustaan Nashibi (Wahabi)

Written By Unknown on Sunday 26 April 2015 | 20:29:00

Fitnah! Fitnah! Fitnah!!!

Mengapakah mereka ini sering saja memfitnah. Apakah yang mereka dapat daripada kerja2 memfitnah ini. DOSA?? Hmmm, memfitnah hukumnya dosa. Adakah mereka mengharapkan dosa.

Wahai saudara2 sekalian..

Lihatlah apa mereka kata tentang fitnah ini.

Syiah bukan Islam. Syiah kafir. Mereka mempunyai kaabah sendiri. Mereka tidak mengutamakan Kaabah di Masjidil Haram..sebagai bukti, lihatlah ini. Kaabah yang dibangunkan oleh puak2 syiah yang sesat lagi melampau.


Pengikut-pengikut syiah sedang melakukan tawaf di Kaabah mereka. Bukalah mata kalian. Betapa sesat lagi kufurnya mereka ini. nauzubillah.


Seorang ulama syiah sedang memimpin jemaahnya bertawaf sekeliling kaabah mereka. Bukalah mata kalian. Betapa sesat lagi kufurnya mereka ini. nauzubillah

Wahai saudara-saudara sekalian. sedarlah! bukalah matamu. Gambar2 yang dipaparkan memang asli. Tapi keterangannya palsu dan fitnah yang besar. Yang sebenarnya, mereka(syiah) semua ini sedang melakukan MANASIK HAJI. Baca betul-betul. M. A. N. A. S. I. K – H. A. J. I = MANASIK HAJI.

Jika memang masih ada yang berdegil, maka mari saya tunjukkan pengikut Ahlusunnah yang juga mempunyai Kaabah sendiri dan mereka tidak mempedulikan Kaabah di Makkah al-Mukarramah.(ORANG TOLOL YANG MENGATAKAN ORANG2 PERSIS atau ahlusunnah PUNYA KA`BAH SENDIRI. sama seperti oarang TOLOL YANG MENGATAKAN SYIAH MEMPUNYAI KAABAH SENDIRI).


jamaah persatuan Islam yg menganut islam ahlusunnah /wahabi ini sedang melakukan MANASIK HAJI, ORANG TOLOL YANG MENGATAKAN ORANG2 PERSIS atau ahlusunnah PUNYA KA`BAH SENDIRI


anak-anak tk al irsyad yg menganut islam ahlusunnah manhaj salaf ini sedang melakukan MANASIK HAJI, ORANG TOLOL YANG MENGATAKAN ORANG2 Al-IRSYAD PUNYA KA`BAH SENDIRI .

Bukalah mata kalian.

Turutilah perintah Allah didalam al-Quran.

“Jika telah sampai suatu berita/khabar kepadamu, maka kajilah dulu berita/khabar tersebut”.


Nasihat saya:
Jika telah sampai kepada anda suatu berita atau khabar, maka kajilah dulu berita tersebut sama ada benar atau tidak, mungkin saja itu adalah berita fitnah. Moga kita dilindungi dari fitnah Jin dan Manusia.

jutaan terima kasih kepada Abu Sadra kerana meng-Tag saya di note “ORANG SYIAH PUNYA KAABAH SENDIRI DI IRAN”.

(ABNS)
Share this post :

Post a Comment

mohon gunakan email

Terkait Berita: