Pesan Rahbar

Home » » Kekejaman Pemerintahan Bahrain

Kekejaman Pemerintahan Bahrain

Written By Unknown on Saturday 2 May 2015 | 03:26:00

BERITA PENIPU PUAK YAHUDI IBLIS SETAN WAHABI & SEKUTUNYA DENGAN BERITA YANG SAHIH!!!

KALO YANG NI PUN KAMU(WAHABI) MAMPU MENIPU!!! APA LAGI HADIS2 AHLUL BAYT RASULULLAH, KITAB2 AHLUL BAYT RASULULLAH.
|| DISINI SAYA SAJIKAN VIDEO BENAR DAN VIDEO YANG PALSU PUAK2 MUAWIYAH!!!
||
BAWAH INI VIDEO YANG BENAR & INI VIDEO YANG PALSU http://www.you…tube.com/watch?v=JnKuTyzsub8 TONTON JANGAN TAK TONTON!!!


Ya Allah, Aku sebagai hamba-Mu yang kerdil memohon pada-Mu wahai Tuhanku..Rab semesta Alam. Yang Maha Mendengar Lagi Maha Mengetahui isi hatiku ini wahai Tuhanku. Hanya Kau sajalah yang mengetahui dan memahami keikhlasanku ini. Ya Ilahi Ya Rabbi. Kasihanilah kelemahan diriku ini Ya Tuhanku. Ya Rabbi, hanya pada-Mu daku meminta dan hanya pada-Mu daku memohon pertolongan. Ya Allah, Demi Haqnya Hamba dan Pesuruh-Mu, Hazrat Mustafa Rasul Akram Muhammad beserta Ahlul Baitnya yang bersih dan suci(AS),,Kau ubahlah pandangan mereka yang membenci akan kebangkitan rakyat Bahrain menentang kezaliman..Ya Allah Kau persaksikanlah kepada mereka akan penindasan yang dilakukan terhadap rakyat Bahrain.
Wahai Tuhanku, Demi Haq dan Kesucian Pesuruh-Mu Muhammad as dan Ahlulbaitnya as…Wahai Tuhanku yang Maha pengasih lagi Maha Penyayang, Kau  rahmatilah ruh Al-Syahid Al-Marhum Abdul Rasul Hassan Ali al-Hujairi berserta mereka yang berjuang di Jalan-Mu dan syahid di Jalan-Mu. Tempatkanlah mereka didalam golongan orang2 yang Engkau kurniakan nikmat atasnya. Tempatkanlah mereka bersama kekasih-Mu Muhammad dan Keluarganya serta pencinta dan pengikut Ahlilbaitin Nubuwwah(AS).
Ya Allah Ya Rabbi,,Demi Haqnya Muhammad wa aali Muhammad..kau perdengarkanlah doaku ini kepada Junjungan kami Nabi Muhammad, dan keluarganya yang bersih dan suci,,agar mereka menjadi wasilah antaraku dengan-Mu. Agar mereka juga turut berdoa dengan doaku ini Ya Allah..
Ya Allah,,demi Haqnya Muhammad wa aali Muhammad..Kau kabulkanlah doaku ini Ya Allah..Bi Fadhlika wa Rahmatika Ya Ar-Hamarrahimin..Binnabiyyi wa aalih..Allahumma sholli ‘ala Muhammad wa aali Muhammad..

Kepada semua pengunjung blog ini..yang membaca doa saya..saya berharap anda semua sudi meng’aminkan doa saya ini..sama2lah kita berdoa.

(Husaynjan/ABNS)
Share this post :

Post a Comment

mohon gunakan email

Terkait Berita: