Pesan Rahbar

Home » » Kejahatan Rezim Bahrin ((Minoritas) Terhadap Majoritas Shiah

Kejahatan Rezim Bahrin ((Minoritas) Terhadap Majoritas Shiah

Written By Unknown on Saturday 2 August 2014 | 10:47:00







Protes mencekam di negara Teluk Bahrain setelah pembunuhan orang shiah di jalanan.
*****

Musibah menimpa islam !! ULAMA WAHABI MALAYSIA nyatakan LIWAT (SODOMI) HALAL !! ULAMA SALAFY BAHRAIN fatwakan MELACUR & KHAMR TAK MENGAPA JIKA UNTUK MENUTUPI EKONOMI


ULAMA WAHABI MALAYSIA: LIWAT (SODOMI) HALAL

BUKTI WAHHABI HALALKAN LIWAT (Kaitan DrMaza Dengan Kes Liwat).SEMUA WAHHABI MENGHARUSKAN AMALAN LIWAT YANG JELAS DILARANG OLEH ISLAM. HUKUM PENGHARAMAN LIWAT ADALAH MA’LUM BINADDIN BIDDORUROH DIKETAHUI OLEH MASYARAKAT ISLAM. MALANGNYA WAHHABI SERING DIKAITKAN DENGAN RATUSAN KES-KES LIWAT DAN SECARA TERANG-TERANGAN WAHHABI MENGHALALKAN LIWAT.

Di atas merupakan bukti pengakuan sendiri anak didik ajaran Wahhabi yang menuntut ilmu dari Mohd Asri Zainul Abidin (Mufti yang dikatakan pernah dibuang mungkin disebabkan kes ini). Bukti di atas sekarang telahpun dipadam dari laman web mereka oleh Wahhabi yang menyamakan Allah dengan makhluk yang menghalalkan amalan meliwat ke dubur manusia. Mereka memadamnya kerana tembelang mereka yang dilihat seronok menghalalkan amalam liwat telah terbongkar. Hakikatnya Wahhabi banyak menghalalkan amalan melancap dibulan puasa tidak batal puasa, liwat, bunuh dan pelbagai lagi mereka halalkan untuk diri mereka sendiri waktu yang sama Wahhabi mengkafirkan ulama Ahli Sunnah Wal Jama’ah.

Ketahuilah bahawa liwat hukumnya adalah haram disis ijma’ ulama tiada khilaf melainkan orang-orang yang suka meliwat sahaja yang menghalakannya seperti Musyabbihah Wahhabiyyah.Nantikan VIDEO terbaru pembongkaran isu liwat yang dilakukan oleh tokoh-tokoh Wahhabi Musyabbihah di laman ini ( www.abu-syafiq.blogspot.com)

Apa si penghalalnya buat di UK negara yang menghalalkan LIWAT tu???
pikir-pikirlah…
Oleh: anak_perlis97956865@yahoo.com
VIDEO WAHHABI MELAKUKAN LIWAT DI MASJID
PAPARAN INI ADALAH RENTETAN DARI FATWA WAHHABI MALAYSIA YANG MENGHALALKAN LIWAT SECARA MUTLAK DAN MENYANDARKAN SECARA DUSTA KEPADA PARA FUQOHO’ ISLAM KONONNYA MEREKA MENGHALALKAN LIWAT.
http://abu-syafiq.blogspot.com/2009/05/bukti-wahhabi-halalkan-liwat-kaitan.html

WAHHABI ABDUR RAHMAN AD-DIMASYQIYYAH MENCERITAKAN PENGALAMAN LIWAT DAN BAGAIMANA MERASAINYA.
Dalam rakaman Wahhabi Abdul Rahman Ad-Dimasyqiyyah di atas dia menceritakan pengalaman melakukan amalan LIWAT dengan begitu rapi dan bahagian mana rasanya berlainan. Dia Wahhabi tersevut turut dibuang dari Al-Azhar kerana dikaitkan dengan beberapa kes liwat di Al-Azhar.
Saya amat amat sedih kerana ramai tokoh Wahhabi bukan sahaja menghalalkan amalan LIWAT yang diharamkan oleh Allah itu bahkan tokoh Wahhabi menceritakan pula pada orang ramai pengalaman melakukan amalan terkutuk itu (liwat) dengan cukup rapi di hadapan khalayak ramai.
Video Tokoh Besar Wahhaby Halalkan Liwat dan pengakuannya :
http://abu-syafiq.blogspot.com/2009/05/video-wahhabi-melakukan-liwat-di-masjid.html

PEJUANG WAHHABI MUSYABBIH MENGAKU KERAP MELIWAT KANAK-KANAK DI MASJID.
Rakaman di atas merupakan video pengakuan ketua pejuang Wahhabi melakukan amalan LIWAT. Lihat bagaimana dia (Ketua Pejuang Wahhabi) mengaku melakukan liwat bukan sahaja ke atas orang dewasa bahkan kanak-kanak ramai yang ‘kena’. Yang paling cicik Wahhabi melakukan amalan liwat itu di MASJID.

WAHHABI MELIWAT 500 RATUS KANAK-KANAK.
PERBUATAN TERKUTUK GOLONGAN WAHHABI DILAPORKAN DALAM BANYAK KERATAN AKHBAR YANG TIDAK MEMPUNYA KEPENTINGAN APA-APA MELAINKAN LAPORAM BERITA YANG BENAR.
INI ADALAH LAPORAN PERBUATAN WAHHABI MELIWAT 500 ORANG KANAK-KANAK:
Surat khabar Kuwait melaporkan Wahhabi di Pakistan sahaja telah mempunya kes liwat dalam file sebanyak 500 file kes. Wahhabi yang bertopengkan nama al-Quran dan pengajian al-Quran dan al-Islam telah memalukan nama al-Quran dan Islam dengan melakukan liwat ke atas 500 orang kanak-kanak dari bawah umur 14 tahun. Kerajaan Pakistan amat kesal dengan perkara ini kerana memalukan nama Islam itu sendiri.

ULAMA SALAFY BAHRAIN: MELACUR & KHAMR TAK MENGAPA JIKA UNTUK MENUTUPI EKONOMI.


Syekh Jasim As Saidi di Bahrain. Dalam twiternya sang Syekh berfatwa :

اؤكد على ما ذكرته مسبقا…القليل من الدعارة والخمر في البحرين لتغطية العجز الاقتصادي مجاز شرعا. وولي الامر يرى ما لا يراه الآخرون
“Aku tegaskan perkataanku sebelumnya bahwa MELACURKAN DIRI dan KHOMR asal tidak terlalu sering untuk menutupi KELEMAHAN EKONOMI itu boleh secara syari’at. Waliyyul amr (yg membahas ini) mempunyai pertimbangan yang lebih baik daripada orang kebanyakan”.

*****

Ribuan warga Bahrain baik Syiah maupun Sunni menggelar demonstrasi


Bahrain:
Ribuan Warga Bahrain Tuntut Rezim Khalifah Mundur
Ribuan warga Bahrain baik Syiah maupun Sunni menggelar demonstrasi serentak dibeberapa kota di Negara tersebut yang menuntut rezim Khalifah di negeri tersebut mundur pada Jum’at (28/9/2012) seusai menggelar shalat Jum’at.
Ribuan warga Bahrain baik Syiah maupun Sunni menggelar demonstrasi serentak dibeberapa kota di Negara tersebut yang menuntut rezim Khalifah di negeri tersebut mundur pada Jum’at (28/9/2012) seusai menggelar shalat Jum’at. Aksi unjuk rasa damai serentak tersebut ditradisikan setiap Jum’at oleh warga Bahrain sejak tahun lalu untuk mengenang para syuhada yang gugur akibat aksi brutal pihak keamanan yang berusaha menghentikan aksi damai rakyat Bahrain dengan senjata api
.
Meskipun sudah tidak sedikit korban jiwa yang jatuh sejak digulirkannya aksi unjuk rasa sejak Februari tahun lalu oleh militer Bahrain yang dibantu militer Arab Saudi, aksi unjuk rasa rakyat Bahrain tidak juga berhenti, bahkan semakin membesar. Dalam aksi yang dihadiri ribuan warga tersebut, selain membawa bendera nasional Bahrain, mereka juga membawa foto-foto para korban kebiadaban militer rezim.

Share this post :

Post a Comment

mohon gunakan email

Terkait Berita: