Pesan Rahbar

Home » » Di Tempat Ini Doa-doa Terkabul Dengan Cepat

Di Tempat Ini Doa-doa Terkabul Dengan Cepat

Written By Unknown on Tuesday 30 October 2018 | 23:12:00


Tempat-tempat yang mulia, penuh dengan berkah dan tempat-tempat yang bisa berdekatan dengan Imam Zaman afs dan yang menjadi tempat turunnya malaikat dari langit, sangat sedikit menjadi tempat lalu lalangnya setan-setan.

Shabestan News Agency, Al-Marhum Muhadditsi Nouri mengatakan “beberapa tempat ada yang merupakan tempat khusus untuk Imam Zaman afs, yang tempat tersebut dikenal sebagai maqam Imam Zaman afs”, di antara tempat-tempat tersebut ialah : Wadi As-Salaam (Najaf Al-Asyraf), Masjid Sahlah, Masjid Hilleh, Masjid Jamkaran (Qom) dan lain sebagainya.

Rata-rata orang-orang yang pernah berjumpa dengan Imam Zaman afs saat mereka berziarah ke tempat-tempat tersebut, dan di tempat-tempat tersebut terdapat mukjizat Imam Zaman afs, oleh karena itu di tempat-tempat yang mulia, penuh dengan berkah dan tempat-tempat yang bisa berdekatan dengan Imam Zaman afs dan yang menjadi tempat turunnya malaikat dari langit, sangat sedikit menjadi tempat lalu lalangnya setan-setan, hal inilah yang menjadi sebab doa-doa cepat terkabul, dan ibadah juga lebih cepat diterima.

Di beberapa riwayat disebutkan bahwa Allah swt mencintai orang-orang yang beribadah di tempat-tempat tersebut, masjid-masjid haram-haram Imam Makshum as, makam-makam keturunan Imam as, makam orang-orang saleh yang tersebar di beberapa kota.

Ini adalah anugerah dari Allah swt yang tersembunyi, untuk hamba-hambanya yang sedang mengalami kesulitan, permasalahan, sakit dan lain sebagainya. Mereka bisa berlindung di tempat-tempat yang disebutkan di atas, dan dengan wasilah pemilik tempat tersebut maka mereka bisa berhubungan dengan Allah swt, mereka bisa minta kesembuhan penyakitnya, minta penyelesaian segala permasalahan dan problematikanya di tempat tersebut.

مکان های منسوب به امام زمان(عج) که در اجابت دعا موثرند

خبرگزاری شبستان: برخی مکان ها شرافتمند و بابرکتند و جایی که می توان با آن حضرت مانوس شد، فرشتگان الهی در آنجا از آسمان فرود می آیند، شیطان ها رفت و آمدشان کم است و این ها خود از وسایل و اسبابی است که موجب اجابت زودتر دعا و پذیرش سریع ترعبادت می شود.

خبرگزاری شبستان، مرحوم محدث نوری می فرماید: پوشیده نیست که برخی از مکان های ویژه امام عصر صلوات الله علیه که مشهور به مقام امام زمان علیه السلام می باشند؛ مکان هایی هستند مانند: وادی السلام (نجف اشرف)، مسجد سهله، مسجد حله، مسجد جمکران در خارج شهر مقدس قم و ...

به نظر می رسد برخی از کسانی که آن امام(عج) را دیده اند در این مکان ها به زیارتشان شرفیاب شده اند؛ یا اینکه در این جاها، معجزه ای از آن حضرت(عج) نمودار شده است؛ بدین جهت جزو مکان های شرافتمند و با برکت به حساب می آیند و جایی هستند که می توان با آن حضرت(عج) مانوس شد، و فرشتگان الهی در آنجا از آسمان فرود می آیند ، شیطان ها رفت و آمدشان کم است و این ها خود از وسایل و اسبابی است که موجب اجابت زودتر دعا و پذیرش سریع ترعبادت می شود.

در برخی از روایات آمده است: خدای عزوجل دوست می دارد در مکان هایی همانند این مکان ها و مسجدها و حرم های امامان علیهم السلام و قبرهای فرزندان امامان(ع) و قبر بندگان صالح و نیکوکار، که در شهرهای مختلف پراکنده اند، پرستش شود.

این از لطف های پنهان خداوند است نسبت به بندگانی که دچار گمراهی یا اضطرار و ناچاری، بیماری، بدهکاری، ستم دیدگی، ترس و وحشت، نیاز و احتیاج و از این قبیل امور باشند؛ بندگانی که دچار اندوه و مشکلات شده اند و قلب شان به هم ریخته و دارای ظاهری آشفته و حواسی از کار افتاده هستند.

این افراد می توانند به جاهای مزبور پناهنده شوند و به وسیله کسی که صاحب آن مقام است به خداوند متوسل شوند و درخواست علاج دردها و شفای بیماری ها و برطرف شدن شر مردمان شرور و دیگر گرفتاری ها را بنمایند.

در بسیاری از موارد خواسته این افراد پاسخ داده می شود؛ بیماری که در حال مریضی به آن جا رفته است شفا گرفته و بر می گردد؛ ستم دیده ای که رفته است، برمی گردد در حالی که حقش را گرفته است؛ کسی که با نگرانی و اضطراب به آن اماکن شرفیاب شده است، بر می گردد در حالی که دلش آرام و خیالش راحت شده است. البته طبیعی است هرکس ادب و احترام بیش تری به جا آورد بهره و خیر بیشتری نیز به دست می آورد.

و احتمال دارد تمام این مکان های شریف جزو خانه های خدا باشند که دستور داده شده است که آن خانه ها رفیع و بلند مرتبه گردد و نام خدا در آنها برده شود، و هر کس در آن خانه ها صبحگاهان و شامگاهان به تسبیح و ثتاگویی خداوند بپردازد، ستوده شده است.

برگرفته از «صحیفه مهدیه»، صفحه 101 پایان پیام/99

(Shabestan/Berbagai-Sumber-Lain/ABNS)
Share this post :

Post a Comment

mohon gunakan email

Terkait Berita: